Szia!

Elvileg nem is fogják jelezni, hogy problémájuk lenne. Mint írtam, megoldottam.
Megy az office KMS aktiváció. A kolléganő laptopja nem tudom miért akart MAK
kulccsal aktiválni… Megnézvén egy másikat, az rendesen KMS kulccsal aktiválta
az office-ját.
Úgyhogy átírtam egy KMS kulcsra és voila, máris rendesen aktivál, ahogy kell.

Vagy az is elképzelhető, hogy bizonyos efop laptopok office-ait MAK kulccsal
szállítottak????
Ha igen, akkor szerintem belefutunk majd még ilyen esetbe.