Az érettségi listában nem véletlen van még mindig a 2007, utána kivették a helyi szerkesztést belőle.

2019.04.04. 13:31 keltezéssel, pal bet írta:
Hello

A tárgyban lévővel szeretnék weblapot szerkeszteni(helyben - nincs SharePoint szerver).

Office 2016 (x64) van a gépemen.

~ Feltelepítettem a fenti programot (Sharepoint Designer 2010) - de minden szürke - és Sharepoint szerverhez 'kellene' csatlakozni - de én így szeretnék szerkeszteni  - helyben pl: D:\WEB - ez legyen a mappa. (korábbn SharePoint Designer 2007-nél ez beállítható volt - az volt eddig a gépemen)

~ feltelepítettem még az office 2010 -ből a SharePoint workspace -t (~hátha..)  - de semmi - nem tudom beállítani - hogy helyben szerkeszthessek.

~ aki ismeri - tudna segíteni, hogy mit csináljak?

köszönöm

Üdvözlet