Feladó: Nemeth A <ro...@freemail.hu>
Dátum: 2019 április 5 08:46:37
Tárgy: Re: [Techinfo] Sharepoint Designer 2010 offline weblap szerkesztés
Címzett: Techinfo <techinfo@lista.sulinet.hu>

A Sharepointból az utolsó ami helyi szerkesztésre alkalmas, az a 2007-es
verzió. Azért van a még mindig a 2007-s verzió az érettségi szoftverlistában.
E verzió felett venni kell Sharepoint szervert, ha nincs a Tisztaszoftverben
(szerver oldalon nem tudom, mi ingyenes iskoláknak) és ragaszkodsz a
>=Sharepoint 2010 használatához...

> A tárgyban lévővel szeretnék weblapot szerkeszteni(helyben -
> nincs SharePoint szerver).

PS: szerintem NAGYON komoly átgondolást igényelne az informatika (nem szakmai)
érettségin a weblapszerkesztés témaköre. Minden egyéb mellett, nincs megoldva a
szoftver ellátottság: mind a Sharepoint 2007, mind a Kompozer elavult, sok
sebből vérzik, a feladatok is ijesztően elavultak. Javasolhatnám megfontolásra,
hogy dobjuk ki az egész témakört legalább középszinten? Így úgy sincs
értelme....