Sziasztok!

Segítségetekre van szükségem:
adott egy Tbao TBook R8-as, kipurcan rajta az operációs rendszer.
Nincs CD, DVD meghajtó.
Csak USB-ről lehet szerintem telepíteni.
Próbáltam külső USB DVD-ről, de esélytelen...
van a setupban valami efi shell
nos a neten találtam valami kis infót, de nem sokra mentem vele:
bejön ez a efi shell, kb olyan, mint a régi DOS rendszer...
adtam ki fs0: parancsot
beléptem az efi mappába cd efi
majd a boot mappába cd boot
elindítottam a bootx64.efi filest
és lőn csoda a C:\ meghajtón lévő operációs rendszer ami, megnyiffant
próbálkozik, elindulni, de sajna nem megy...
nos van egy uefi usb win10-es pendrive-om, mit kell beírnom, hogy azt
indítsa el???
azt sem tudom, h. egyáltalán látja-e?
pl: fs1:  -> parancsra kiröhögött az efi shell

Esetleg akinek van tapasztalata és ötlete, megoszthatná velem

Köszönöm szépen.

Üdvözlettel:
Zsolt