Köszönöm szépen a választ, a szép gondolat menetet...
Sajnos az a baj, h. a win10 abszolút halott, kiírja a hibát dob egy QR
kódot és ennyi megáll
se előre, se hátra nem lehet vele jutni, a recovery-ig el sem lehet tudtam
jutni
 :(
dugtam rá usb dvd meghajtót, win 10 telepítővel, de meg sem szagolja

sajnos ez a efi shell parancs sorozgatás marad :(

ezek a kínaiak mindent egyedire csinálnak

Zsolt

Gyulai László <gyul...@turr.sulinet.hu> ezt írta (időpont: 2019. ápr. 25.,
Cs, 13:41):