Igen ezt tőlünk is kérdezték, hogy hány tanterem van. Ahogy már más is írta, az
oktatási célú termeket fedik le, de később lehet velük alkudozni. Volt olyan
iskolám, ahol a helyszíni bejáráskor külön kértük pl az ebédlő lefedését is,
indoklásul beírva hogy ott is zajlik néha oktatási tevékenység. Beírták a
tervekbe és csodák-csodájára engedélyezték is.

Ne aggódj, írjátok meg hány termet szeretnétek lefedetni, utána úgyis jön majd
az alvállalkozó bejárni a helyszínt és lepontosítani a terveket. Akkor is lehet
még velük egyezkedni.