Két intézményben ügyködöm. Egyik helyen minden oktatási tanterembe,
közösségi térbe, igazgatóinak, tanári a került, a másik helyen már
spóroltak az eszközkészlettel.
Kivitelező mind a két esetben ugyan az volt, a tervezőt nem tudom. KIFÜnek
szép rajzokat küldtünk, majd lejött ela tervező, és arról panaszkodott,
hogy semmi használhatót nem kapott. :( A tervező mondta, mindenhová lesz
ufo. Majd olyan tervet adott, hogy kimaradt a szórásból a tanári és az
igazgatói. A kivitelezőnek kellett az egyik eszközt áttérni. Majd
engedélyeztetni az áttelepítést.
Az épületek között ki lett építve az optika, csak épp az az eszköz
hiányzik, ami a routerrel összekötné. Azt nem kapott a kivitelező.
Üdv Vendel

Kámán Tibor <kam...@freemail.hu> ezt írta (időpont: 2019. máj. 22., Sze
13:54):