Szia!

Ha nem talaltal jo leirast, akkor szerintem meg proba kedveert is
felesleges belefognod.Rengeteg leiras van. Tobb szaz YouTube csatorna
foglalkozik a banyaszat kulonbozo dolgaival. Ha ezek alapjan eljutottal
nagyjabol egy szintre, akkor meg mindig azt javaslom, hogy olvass es
szerezz infokat. Amikor eljutottal oda, hogy konkret dolgokra tudsz
kerdezni, akkor erdemes kerdezni.
Ahogy mar elottem is irtak Bitcoin-t banyaszni VGA kartyaval teljesen
ertelmetlen. Rengeteg alt coin (nem coinT!!!) van, azok kozul vannak amiket
meg erdemes banyaszni, de amig nem vagy tisztaban hw-es es gazdasagi
oldalaval, addig csak olvass olvass.

Indulasnak: https://www.youtube.com/VoskCoin

Zsolt Nagy <nagyzsol...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. máj. 26., V,
15:24):