Annyira nem vagyok benne, csak olvasom a híreket. Proci felesleges, még a sok vga-s konfighoz is elég a minimal celeron proci, sőt a villanyszámla miatt még jobb is. De elég sokan kiszálltak, elviszi a hasznot a villanyszámla. A nagyok már harmadik világba próbálják vinni a gépeket, mert némi kenőpénzért lehet szerezni kedvező áram árat. De ebbe is bele lehet bukni, nemrég olvastam hogy lebuktak ilyennel, és az egész országban betiltották a dolgot, sőt elkobozzák a gépeket. Sokan kerültek bajba, mikor megpróbálták kicsempészni az ott levő hardvert.

Amúgy még mindig az van, hogy tömegesen szabadulnak a bányász gépektől a buktába fordulás miatt?