Szia!

Én pénteken készítettem elő 50 PC-t, a leírtak szerint a rendszergazdai azonosítóval mindegyiket kipróbáltam. A rendszergazdai azonosítóval ki tudtam tölteni az első részét a kérdőívnek, de ezt a kérdőívet csak egy alkalommal engedte kitölteni ugyanazzal a rendszergazdai azonosítóval, utána akárhány gépen próbáltam átdobott a Modul 1/3 kezdőoldalára, ahol már az osztályjelszót kell megadni, azt viszont már nem próbálhattam ki.

Nálad a rendszergazda azonosítóval belépve megjelent az első kérdőív, azt ki tudtad tölteni?

Sulinet router - Saját szerver /NEM Sulix/ (NAT, Proxy) - Kliens PC-k

Veres Sándor