Szia!

Nem. Az az osztályjelszó, amivel próbálkoztam, nem jó. :(
Ezután jött a proxy probléma.
Aztán másik osztállyal sikerült minden, döccenőkkel. egy tanulónál, "nem lineáris kommunikáció" hibát írt. Minden modul végén megvártuk, míg letelik az idő. A harmadiknál már rohantak a kitöltéssel.
A legvégén ültem a teremben és vártam, hogy lementhessem a PDF-eket.
Tragikomédia.

T.S.