Tegnap elhalálozott a fenti átokvirágban a festékkazetta. Szétment a szalag továbbító görgő egyik szivacs gyűrűje. Azt kivettem, fél szivaccsal még elment úgy-ahogy jó fél napot, de megint elakadt a továbbítás.

Nosza, elővettem a vadi új tartalék festékkazettát és beraktam. De ezzel rettenetesen maszatolja a nyomtatást, és maga a festékszalag része a fej körüli huroknál. Kiékeltem a fedél érzékelőt, és így látszik hogy az keni szét a festéket és nem a papír továbbító szerkezeteknél (azt egyébként sterilizáltam a görgőkkel együtt).

Menüben visszavettem a nyomtatási erősséget 1-esre, semmi változás. Nyilván nincs, mert nem a tűkkel maszatol, hanem már a fej mozgatáskor keni, mielőtt a tűk lecsapnának.

Tudja-e valaki, hogy lehet valami egyszerű módon a fej távolságot állítani rajta?

https://imgur.com/a/Wmhlhs5