Nem látok ilyent. Biztos 5040 amiről írsz?

A lehetőséget se látom a szerkezetben. A fej a fejtartó keretben 2 fix csavarral rögzül, nem állítható. Lehetne még a fej tengelyénél, ha excenteres rögzítésű lenne, de nem az hanem központos. Hiába forgatom, nem változik a magassága. A váz amihez a tengely van rögzítve, szintén fix, nem állítható. Kikaptam a burkolatból mert a hátsó csuklópántokhoz nem lehetett belátni, de azok is fixek. Amit még látok, hogy a fejen vannak pirossal lebiztosított csavarok, 1 pár a fejhez, egy pár a határoló görgőhöz. Ez a határoló görgős esetleg még lehet egy kulcs, de inkább nem nyúlnék még hozzá, lenne a hétre még közel 500 kinyomtatandó bizonyítványom. Esetleg utána egy próba.

Vagy ha valaki tud konkrét kipróbált dolgot, az ne kíméljen.

Nem tudom a Kvint-R mit alakíthat rajta a sima nyomtatóhoz képest, nem láttam semmi pimpelési nyomot így hirtelen.

P.S. Állítottam a határoló görgőn és most sokkal jobb lett, szinte remek. Mondjuk néhol kicsit halványabb, néhol kicsit erősebb az írás, de legalább nem maszatol.