Kíváncsi lettem volna arra, hogy a virtualbox vdi átmásolható terminálban
.img vagy akár egy hdd-re is és képes e elindulni róla a rendszer vagy
mindenképpen közbe kell iktatni egy clonezillát vagy hasonlót.
De akkor ezt kipróbálom magam és megírom a tapasztalatokat.

Üdvözlettel
Csaba

Takacs Tibor <taka...@ntszki.hu> ezt írta (időpont: 2019. jún. 27., Cs
18:43):