Akkor a syprepről egy háttér infó!!:
A windows 10 release upgrade után pl: 1709>>1803  stb. EZ MÁR NEM sysprepelhető!
Mindig csak az eredeti telepített windows!!

Amúgy minek vacakolni ilyenekkel én tényleg nem értem, de ez maradjon az én bajom.... :) >> clonezilla vagy/és fog project és csááá...
A sid manapság már nem probléma, xp-nél az volt, win7 után már nem gond!