Minden évben csinálok. Most is változik a szoftver készlet, jobb egy friss telepítést csinálni. Release upgrade nincs, hála az égnek, úgy néz ki hogy jó lesz még következő tanévben is az ltsb. Sajnos nem vagyunk úgy eleresztve gyors gépből és hálózatból, hogy friss win10 legyen a csempés vackokkal együtt. Amikor először indultunk normál win10-el, nem volt vicces a 10-15 perces bejelentkezés óra elején, hét végén vissza kellett álni sürgősen win7-re, utána adandó alkalommal lett ltsb. Win7-el azért gyorsabb volt a bejelentkezés, az ltsb is bohóckodik a "kezdődhet valami új" dolgokkal, de még elviselhető.