> Köszönöm, ez volt a megoldás. Mondjuk akkor nem tudom, hogy a pdf-ből
> kezdeményezett mi a csudára való, ha még a tanúsítványt is felismeri.

Elég speckó állatfaj ez :) Ügyvédnek küldtem ilyet, nem nagyon tudott vele
mit kezdeni. Azok meg e-szignósok.
Képes volt úgy visszaküldeni, hogy aláírt egyet papíron, lefotózta szifonnal
és azt elküldte. És ezek új generációs e-ügyvédek voltak. Szerintetek? :)
Érvényes volt az jogilag? :) Csak röhögtem amikor megláttam :)

De én imádom. Mindig van 1-2 köröm, de általában papírmentesen nagyon sok
mindent el tudok intézni :) Nemtom ezek a balfékek miért vették vissza 1
évre a tanúsítványt 2-ről. Nekem mákol volt decemberben 2-re kaptam, a
feleségem már csak egy évet kapott utánam  idén :(
Ráadásul nem is lehet csak személyesen hosszabbítani...

Zsolt