On Thu, 22 Aug 2019 22:06:22 +0200, Kiss Zsolt wrote
> Elég speckó állatfaj ez :) Ügyvédnek küldtem ilyet, nem nagyon
> tudott vele mit kezdeni. Azok meg e-szignósok. Képes volt úgy
> visszaküldeni, hogy aláírt egyet papíron, lefotózta szifonnal és azt
> elküldte. És ezek új generációs e-ügyvédek voltak. Szerintetek? :)
> Érvényes volt az jogilag? :) Csak röhögtem amikor megláttam :)

Nekem lényegében példaként kell(ett), mert a volt kollégák fényképét szeretnénk
megjeleníteni egy weblapon, és ehhez bizony hozzájárulás kell. Alapból azt
javasolták, nyomtassa ki az érintett, töltse ki, írja alá (mármint tollal),
szkennelje be, küldje el. (Még mindig jobb, ha papíron kellene, mert arra még
nehezebben tudnám rávenni a Londonban, Berlinben, stb. helyen élőket.) De ha
van digitális aláírási lehetősége, miért ne tenné / tehetné meg. Mivel én sem
csin�
A tablókat is megjelenítjük, ott viszont azt mondták, hogy jóhiszeműen meg
lehet mutatni a régebbieket, de az újaknál hozzájárulás kell. Mindenki adjon
nyilatkozatot, de személyenként ám külön lapon. Kicsit vicces, mert 4 év után
megtudnák, hogy mi a többiek anyjának a neve és azt ugye nem lehet. Mindegy,
legalább a korábbi ~9ezer diáktól nem kell egyenként hozzájárulást szerezni.

Üdv: Fodor Zsolt