Az igénylőlapra válaszoló mail-ben a licecigazolás windows server standard-ról szól.

A sulinet KMS szerver nem aktivál windows servert, az igazolásban megküldött MAK kulcsot kell használni. Szerdán nekem még aktivált vele. Ez még tavaly júliusi, most fogunk új igénylő lapot küldeni, hogy felkerüljön a dashboard alá.