a win 2016 server nem aktiválódik kmsen keresztül, kell a mellékelt kód.
már futottam e miatt néhány kört és ráadásul csak a standard verzióhoz van kulcs a data centerhez nincs.

Tápai Tamás
rendszergazda
Rózsakerti Demjén István
Református Általános Iskola
és Gimnázium
Budapest, 1223 Rákóczi út 16.
06306009169
Ekkor Hambuch Gabor <hamb...@w5.hu>, 2019. aug. 23. du. 2:12 írta:

2019. 08. 23. 12:31 keltezéssel, Horváth Péter írta:
> Én beadtam ezt a kódot de eddig még nem aktivált, nem elérkető a KMS
> szerver.
> Bár lehet hogy most éppen nem működik.

A kms szerver címének beállítása (slmgr /skms 195.199.255.195) megvolt,
ugye? Az slmgr /ato paranccsal ki is tudod kényszeríteni az aktiválást,
ugyanúgy, mint az asztali windowsoknál. Abból kiderül, hogy működik-e.

--
Hambuch Gábor
hamb...@w5.hu