Szia Csaba!

Megnéztem,amit linkeltél.
Egyenlőre az a bajom vele,hogy csak windows-os gép lehet a master gép
.illetve,hogy csak egy tabletre tükröz, a többin képernyő kiterjesztést
csinál. Még nem találtam semmi lehetőséget,hogy ezt lehet-e állítani.

Köszönöm!

Tiba Csaba <tibacs...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. szept. 9., H,
9:45):