Szia Balázs!

A VNC-re nem is gondoltam...pedig PC környezetben szoktam használni...
Kérdés,hogy van-e olyan app,ami van android és IOS platformon és server meg
viewer funkció is van benne. Most hirtelen nem találtam még...

Köszi a javaslatot!

Alaksza Balázs <johnny1...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. szept. 12.,
Cs, 10:35):

> Fő gépre VNC szerver, a többire meg kliens? Windows 95-től iOS-ig minden
> elképzelhető platformra van szerver és kliens is.
> Persze csak akkor megy ha azonos alhálón lógnak.

> --
> Alaksza Balázs

Üdvözlettel:
Balázs László
Hosszúhetényi Általános Iskola és AMI -  rendszergazda
e-mail: heteny.iskola.rendszerga...@gmail.com
tel.: 0672/490-827  (26-os mellék)
mobil: 0630/202-8914
web: www.hetenyisuli.hu