Ha van Internet-kapcsolat, akkor ideiglenesen, amíg rg. jobb belátásra tér,
esetleg Github? Regisztráció, utána Te feltöltöd a fájlokat (van rá Windows
program is, nem kell parancsokat tanulni), a diákok meg letöltik. Hátrány, hogy
ingyenes esetén a mappa nyilvános lesz. De nincs bejelentkezés, csak neked :)
Én anno azért regisztráltam, hogy a diákjaim otthonról is elérjék az info
anyagokat, mert a fájlszerverünk kívülről nem érhető el. Egy év alatt volt 2 db
találat :)
Szerintem alap, hogy legyen egy fájlszerver, ahol van mappa az info tanároknak,
az angolosoknak stb. Az a rendszergazda aki ilyet mond, nálunk nem élne
sokáig...