Sziasztok!

Gondolom - akik rendelkeznek a tárgyban megjelölt eszközökkel - már
mindenki rájött,hogy az EFOP-os HP laptopokon nincs HDMI kimenet.
Arra lennék kíváncsi,hogy ki hogy oldotta meg?
Mi 2 db Samsung táblát kaptunk és szerencsére volt elfekvőben 2 db VGA-HDMI
átalakítóm.
Ugye egyik oldalán HDMI kimenet másik oldalon VGA kábel, kis jack kábel a
hangnak és egy USB az 5 V-nak.
A héten használta először egy kolléga HP laptopon,egy tanórát és mikor
mentem az óra után,hogy megkérdezzem minden rendben volt-e (egyébként
igen), azt tapasztaltam,hogy ez a bizonyos átalakító iszonyatosan forró
volt.Mivel még nem volt dolgom ilyennel,normális,hogy ennyire forró lett az
átalakító?Vagy valami gond lehet (pl.: gagyi)...
Approx a márkája és természetesen made in China

Köszönöm szépen!

--
Üdvözlettel:
Balázs László