Üdv a Listának!

Az egyik fizika tanár azzal keresett meg, hogy talán lenne
eszközbeszerzésre lehetősége és szeretne egy kamerát használni a
fizikai-kémia kísérletek kivetítéséhez.

Elsőre egy sima webkamera jutott eszembe, de aztán továbbgondoltam és
felrémlettek előttem ezek az akciókamerák. Van közöttük olyan is, ami 60fps
felvételt is tud készíteni. Ezzel lehetne pl. lassított felvételeket
készíteni és akár jobban szemügyre vehetőek lennének a folyamatok.

A véleményeteket, javaslatotokat szívesen meghallgatnám ebben, mert nem
vagyok túl járatos videokamerák terén. Csak a reklámokból ismerem
valamennyire ezeket, ha épp szembejönnek.
Ráadásul, mivel iskolai beszerzésről van szó, árérzékeny a dolog és az sem
mindegy honnan szerezzük be, szóval a "selyemút" használata sem lehetséges.

Előre is köszönöm a segítséget!

Üdv,
Venczel József