Ha meghagyod, akkor elvileg működni fog (nekem más néven meghagyott fiók működik, bár rendszergazdait nem próbáltam). Természetesen helyi fiókként.

Ha kitörlöd, akkor klónozás után létre lehet hozni ugyanazon a néven. Nekem rg néven van helyi rendszergazda. Azt ugye az első win telepítéskor hoztam létre, mert kötelező egy első helyi rendszergazdát készíteni telepítéskor. A telepítéseket audit módban csinálom, ahol kitörlöm az eredeti helyi rg fiókot. Sysprep utáni első indításkor úgyis kell szintén egy helyi rendszergazdát csinálni, akkor lesz megint rg fiókom.