Nem maradt benne véletlenül a c:\users mappában az admin mappa? Bár az a felhasználói profilok ablakban a törléssel el kéne hogy tűnjön.

Én úgy szoktam, hogy audit mód (ctrl-shift-F3), profilok alatt mindegyiket törlöm, csak az alapértelmezett profil marad. Számítógép kezelésben minden user töröl, c:\users alatt minden maradék user mappát törlök. Utána lehet sysprep előtt esetleg hozzáadni azokat a fiókokat amik előre meglevők, de mivel nem lépek be, ezért nincs mappája a c:\users alatt. Azt majd sysprep után első belépéskor hozza létre.