2019. 11. 15. 18:04 keltezéssel, Horváth Péter írta:
> Sziasztok
>
> Próbálok egy dell laptopot újra pasztázni. Próbálkozok fehér színű
> szilikonzsírral, amit az asztali gépek hűtőbordáihoz mellékelnek, de
> kevés sikerrel.
>
> Kb 20 fokkal melegebb a processzor, és a video chip, mint egy másik
> ugyanilyen gépnél, és nagyon megy a ventillátor, és be is lassul.
>
> Üresjárásban is kb 60 fok a processzor, de 100 % terhelésnél felmegy 85-re.
>
> A hűtőegység három processzort hűt egyszerre, de szerintem nem fekszik
> fel mindegyikre, ezért kellene ilyen gyurma szerű anyag ami gyárilag van.

> [...]

A Noctua NT-H1 hővezető pasztáját ajánlom. Nem az általad említett
gyurmaszerű dolog, de jó minőségű paszta.
Viszonylag ritkán van rá szükségem, ezért nem ritka, hogy 1-2 éves
tubusból használok. Ugyanazt a hatékonyságot hozza, mint új korában, nem
szárad be, stb. Csak ajánlani tudom.
https://www.pcx.hu/noctua-nth1-hutozsir-024024
https://ipon.hu/shop/termek/noctua-nt-h1-35g/30118

--