Nem lehet hogy már feszegették a hűtést és azért nem fekszik fel? Láttam én már olyant, hogy okos ember addig nyomkodta a hűtést hogy a hűtő blokkok alja egy síkban legyen. A chipek amiket meg hűteni kellett, természetesen más magasságúak voltak. Szerencsére sikerült végül helyreállítani. De ez veszélyes dolog, a hőcsövek elég érzékenyek. Egy kis rossz mozdulat, és már meg tud repedni a cső, akár úgy is hogy nem látszik. Akkor kiszökik a gáz, és oda a hűtési teljesítmény. Ha felfekszik rendesen mindegyik hűtő blokk és még mindig nem hűt rendesen, akkor lehet hogy ez a gond és kell keresni egy bontottat.