Ha szintenként (vagy akárhogy) szét tudod választani a hálózatot,
akkor természetesen ki tudod használni a kimeneti csatornákat,
így 6 különböző zónád is lehet, aminek a hangerejét egymástól függetlenül tudod szabályozni.

Ilyenkor a CH1, CH2,... CH6 kimenetek csavaros szorítója alá kell kötnöd a hangszórókhoz menő vezetékeket.
Ez természetesen 100V-os kimenet.

---
Üdvözlettel:

Verpeléti Ferenc
rendszergazda
+36 20 931-0503

Újbudai Teleki Blanka Általános Iskola
1119   BUDAPEST, Bikszádi  u.  61-63.
http://www.teleki-xi-bp.sulinet.hu/

Akkor végülis ne mgáz, ha egy keverőerősítőt kötök az erősítőre, mivel annak úgyis csak az egyik bementét fogja használni. Amúgy a Behringer Main Monitor kimenetét kötöttem a Castone egyik AUX bemenetére.

A másik kérdés: Mi van akkor, ha én szintenként akarom megoldani, hogy tudjam a hangerőt kezelni. Van egy földszint, 1-2-3. emelet. Látom hogy a Castone-nak van 6 csatornája is, ami bőven elég. Ilyenkor mit hova kötök? Vagy hogyan?