Azt nem is gondoltam, hogy nem szabad!

Elvégre a HTML alapból jegyzettömbös!

A jegyzettömb az op. rendszer része!

Én is irok a C# kódba a program.cs fájlba jegyzettömbből, sőt elvárom, hogy ezt
a tanulóim is tudják!

A jegyzettömböt nem is kell sehol jelölni. (op rendszer része!)

Értem azt is, hogy a WEB feladatot akár WORD-ben is megoldhatja! Miért ne!

DE akkor minek a szoftverlistát témákra tagolni! Ha utána máshoz használja!

Illetve, miért nem jön össze az a mintagép, amelyen az összes használható
szoftver fenn van. Persze a 2-3 féle verziót figyelembe véve.

Minek kérdezik, hogy miben akarsz programozni, ha a vizsgázó abban weblapot
csinál!

A cégnél is gond lenne, ha eszközt kér, de nem arra használja!

Forgácsolóknál láttam esztergát vésőgépként üzemelni. Az előtolás volt a vésési
lökethossz!

Micsoda zseni. Utána meg jött a reklamálás, hogy nem tud századmilliméterre
forgácsolni.

Lényeg! Legyen már végre tisztességes szoftverlista.