Én sem gondolom, hogy folytatni kellene! Alapból nincs értelme!

From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Válas Péter
Sent: Monday, February 10, 2020 12:23 PM
To: Techinfo <techinfo@lista.sulinet.hu>
Subject: Re: [Techinfo] Emelt közismereti info. érettségivel kapcsolatos kérdés

Kerese József <kerese.joz...@vasvill.hu <mailto:kerese.joz...@vasvill.hu> > ezt
írta (időpont: 2020. febr. 10., H, 12:16):

Én meg a kérdésemre, amelynek ez volt a lényege: „Lehet e a programozáshoz
bejelölt fejlesztőkörnyezettel WEB lapot készíteni?”
És itt a korábban írt NETBeans re gondoltam! Elvégre erről szólt a szál.

Ezt a választ kaptam!

Igen.

Tehát joga van Jegyzettömbben megcsinálni a weblapot, és ha már úgyis nyitva
van, egyúttal a programozási feladatot is.

Csak a pontosság és az archívum kedvéért: nem így volt. Ez az én válaszom, de
nem erre a kérdésre, amit ideírtál. Az idézet egyértelmű volt, ld. alant még
egyszer.

Nem akartam folytatni ezt a témát, és most sem akarom, csak zavar, ha
meghamisítják a szavaimat.

Szerintem ezt a részét megbeszéltük, lépjünk tovább.

Kerese József <kerese.joz...@vasvill.hu <mailto:kerese.joz...@vasvill.hu> > ezt
Akkor, amit talál, azt mind lehet használni bármelyik témakörhöz?