1. az alap cél w8-ra váltás (10-re nem opció pár program végett...)
2. tiszta telepítés nem jön szóba, túl sok az utómunka és beállítás...
(több gép is lesz hasonló cipóben)
3. virtu gépen 7 to 8 működik, átvisz minden beállítást és adatot...
de úgy voltam vele, egy kérdést megért, jó lett volna előtte egy bűntetlen
architektúraváltás. Én is úgy tudom,hogy a driverekkel stb gáz lenne, de
hátha valaki meg tudta máguskodni. :)

Gyulai László <gyul...@turr.sulinet.hu> ezt írta (időpont: 2020. febr. 14.,
P, 12:14):

> Nem kötözködés, csak kíváncsi vagyok az okára. Aktiválásban nincs
> különbség, MAK és KMS is megy. amúgy meg:
> "Features that differentiate Enterprise from Professional are: BitLocker
> (encrypts data on internal and external drives); DirectAccess
> (connectivity to a corporate network without VPN); AppLocker (prevents
> unauthorized software from running); and BranchCache (speeds up the
> accessing of large remote files at branch offices)."
> Ebből a négyből mi az amire szükség lenne?
>
> Legegyszerűbb lenne egy tiszta telepítés, aztán mégis mindent felrakni
> [...]

Kurucz Zoltán
*bitmester.hu <http://bitmester.hu>*