Esetleg meg lehet próbálni a Windows Easy Transfer-t (Windows Áttelepítő
> a magyar win7-ben).

Én azért az első próbánál az eredeti hdd-t leklónoznám 1:1-be egy másik
> ugyanakkoa hdd-re.
> Aztán az áttelepítővel lementeni az anyagot.
> Friss win7 x64 telepítés, áttelepítővel visszaállítás.
> Hiányzó dolgok, beállítások rendberakása.

úgyanezt próbáltam, sajna restore után széthullott a win, image
természetesen van + külső hdd-n cobian backup is...

Ezt még meg fogom nézni

--
Kurucz Zoltán
*bitmester.hu <http://bitmester.hu>*