Végre vannak már Office A1 Plus diák és oktatói licence-eim.
A h...@sulikon.freshdesk.com címen intézték az általad linkelt doksi
"Oktatási jogosultság ellenőrzése" alatt lévő igénylő szöveg kitöltése és
elküldése után. Fel kellett hozzá vennem a (sulimneve).onmicrosoft.com cím
alapján a (sulimneve).sulid.hu tartományt, és a Helpdesk által írtak
alapján a TXT rekorddal igazolni. Ezután kellett egy diák licence és egy
tanár licence user, ebbe a sulimneve.sulid.hu tartományba, amivel a (
https://sulikon.freshdesk.com/support/solutions/articles/62000080221-oktat%C3%A1si-licencek-gener%C3%A1l%C3%A1sa)
doksi alapján a https://www.microsoft.com/hu-hu/education/products/office
oldalra belépve létrejöttek a tartományban az A1 Plus licence-ek. Átraktam
a usereimet ebbe a tartományba, kaptak licence-et, aztán visszaraktam őket
a végleges tartományba. Így most a diákoknak is van letölthető asztali
kliensre licence-ük.
Ha jól értettem a Helpdesk-et, akkor egy csak egy az oktatási licence-ek
létrehozási és engedélyeztetési folyamatai közül, de nálam működött. (Két
nap azért kellett hozzá, nem azonnal válaszolnak.)

(Sem a OneDrive/SharePoint, sem az összes fájl tárolást érintő funkció nem
működik még 5 nap után sem, de ez már más probléma lesz, nem licence.)
efemm