Sziasztok!
Van még valaki, aki az elmúlt 6-7 napban hozta létre az új O365 Tenant-ját?
Működik/nem működik? Nálam változatlanul nem működnek még a OneDrive,
Sharepoint, és egyéb, fájl tárolást is érintő funkciók. Hibajegyem van rá,
fel is hívott az USA-ból a MS mérnök, csak hát valami "Provisioning delays
for multiple scenarios" és "Scope of impact: This issue could potentially
impact any tenant or admin if they are attempting to do any activity which
requests provisioning." általános hiba van. Eddig viszont a diákok felé még
nem mertem elindulni, csak a tanárokkal használjuk a Teams-t (fájlok nem
csatolhatók, nem tárolhatók). Teams, Outlook, Stream működik. 7 napja
hoztam létre először az onmicrosoft.com-os domaint, azóta várok.
efemm