Tiba Csaba <tibacs...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. ápr. 4., Szo,
20:48):

> Revidiálom magam.
> Barcodetopc néven van egy cucc, havi 300 darabig ingyenes. Egy csv-be
> pakolja és az excellben megnyitott csv-ben rögtön be is illeszti.
> Libreoffice-al is kipróbálom. Ezt már lehet valamire használni. van pár
> hasonló alkalmazás de a többi nem tud pc-hez csatlakozni.
> Csaba

Nagyon köszönöm, ez pont az, amit kerestem! Még barátkozunk a
beállításokkal, hogy egy könyvet egyszer szkenneljen, ne 0 és 4 között,
mert akkor hamar elfogy a havi 300, de jó lesz ez. Kipróbáltam és
gyűjtöttem annyi kódot, amivel ki tudom próbálni a katalóguscédulák
megszerzését. (A Franciaországban kiadott nyelvkönyvemen már a 80-as
években is volt vonalkód, nálunk sajnos később jött divatba.)
Nekem elég lenne, ha a telefonra mentené, de így még jobb.