Hambuch Gabor <hamb...@w5.hu> ezt írta (időpont: 2020. ápr. 5., V, 20:54):

> A beállításokban a "hozzáadás az előzményekhez" és a "tömeges beolvasás"
> legyen bekapcsolva. Így kérdés nélkül csak beolvas, nem kér semmi
> interakciót, csak elteszi az előzményekbe. A véletlen dupla beolvasások
> ellen pedig a "duplikációk megjegyzése" lehetőséget ki szoktam kapcsolni.
>
> Na ez a tömeges beolvasás nem volt meg, a többi alapból így volt. És
közben véletlenül arra is rájöttem, hogy a hangerőszabályzóval kapcsolja a
vakut.
Jó lesz ez is a limit ellen, bár kicsit szószátyár adatokat küld, de nem
gond.
László indonéz programját is melléteszem a tartalékba.
Kösz mindenkinek, most már csak a katalóguscédulákat kell leszedni hozzá.
Aztán bánkódhatom, hogy a könyveim felén nincs vonalkód.