Rendben, én valamelyik távoli asztallal bemegyek a tanár gépébe. Letöltöm ott a
openvpn-t, majd felmásolom a configot ami a sulis szerveren keresztül
csatlakozik a sulinetre. Kap egy sulis belső IP-t. Ezután futtatom kmsaktiválás
batot és szépen aktivál a gép win10 esetén. Win8,1 - es gépeknél ezt már a
felcsatlakozás után megcsinálja egyből magától. 70 tanári laptopot navigálok
mostanság és nekem is jönnek egyesek, hogy aktiválást kér a gép.
Legyen szép napotok.

Üdv.
                   Tápai Tamás
                  rendszergazda