Köszönöm az infót. Mondam, hogy gyenge kezdő vagyok mert csak azt tudtam
megoldani, hogy a távoli gép kapjon egy sulis ip-t és aktiválhassa a gépét.
Eddig nem volt igény a belső elérésre.
A rendes vpn kialakítása ügyében tanácsokért fordulhato-e majd hozzád?

Köszönettel:

                   Tápai Tamás
                  rendszergazda
 rendszerga...@rozsakertiskola.hu