Szia!

Én teszteltem a zoom-ot március közepén és a mi sulink is amellett döntött és használjuk.
Egyelőre stabilnak mutatkozik.
Amikor teszteltem 100-300kbit/s csúcsban amit "enni" kér, ha képernyőmegosztás+hang+videó megy egyszerre és ez emberenként értendő.

Szóval a sávszélességed rendben van, de a késleltetés nem mindegy.
Mostanában a netszolgáltatóknál eléggé emelkedtek a késleltetések és csomagvesztések ráadásul az emberek többsége gagyi routereket használ (tplink asus stb). Ha nem a routered lesz a ludas, akkor sajnos a netkapcsolat "minősége" okozza.

Normális routernek a mikrotik, cisco és ubi eszközöket hívom....

Üdv!