A zte-t bridge módba kapcsoltatod az üsz-el és máris okés a mikrotik mögé.

2020. 04. 21. 10:13 keltezéssel, Laci Aszti írta:
Az itthonról 3-an, azt úgy értettem, hogy a párom +2 iskolás gyerek a saját osztályaiban, azaz 3 x  kb 30 résztvevő...
Így már lehet, hogy sok?
A szolgáltatói router ZTE optikás, abba nem lehet belenyúlni... Szívesen cserélném én is a törpetyúkra (MikorTIK).

Aszti