Sziasztok!

> Amiert nem latszodik windows alatt a Vezetek_Keresztnev konyvtar az, hogy a
> Keresztnev utan a windows-os szerkeszto odatett meg lathatlan karaktereket.
> Nem\r\n, hanem valami egeszen mast, de lenyegtelen.

Nem néznéd meg egy hexa editorral? Engem érdekelne, ilyenbe bármikor
belefuthat az ember!

> Pedig Notepad++-l dolgoztam.
>
> Szoval csak azert irom, hogy mas ne jarjon igy.
> Ez az en szegenysegi bizonyitvanyom.

Ellenkezőleg! Rájöttél, ráadásul hamar. Én egy hasonló hibával hetekig
szenvedtem: kolléganővel nem értettük, miért dolgozza fel furcsán a fájlt a
Java. Teljesen összevissza helyeken leakadt a beolvasás egy feladatnál. Ha
módosítottunk az adott helyen, akkor valahol máshol. Már az őrületbe
kergetett mindkettőnket.
Kiderült, ha UTF8-as a fájl, és van BOM az elején, akkor így viselkedik.
BOM nélkül tökéletes...

Üdv, jó munkát:
                             TT