Még relatíve új feliratkozó vagyok, egyik ismerősöm ajánlotta a listát
azzal, hogy itt tudnak segíteni (*amit még egyszer mindenkinek nagyon
szépen köszönök, nélkületek még ennyit sem tudtam volna meg a rendszerről,
mint amit most tudok!*). Majd visszanézem az archívumot, köszönöm a
tájékoztatást! Amúgy ez az ismerősöm is azt mondta, hogy nem valami jó az
eduroam (ők nem is használják). Csakhogy az iskolavezetés ebben látja a
jövőt! Erre kell áttérni azt mondják, mert a meglévő rendszer nagyon régi
és mivel ingyen kaptuk, akkor ezt használjuk, így nem kell beruházni egy
korszerűbb eszközökre és ha már ők bekábelezték az egész épületet CAT5e
kábelekkel, akkor ne gondoljam már azt, hogy még egy adag kábelezést, ne
adj Isten új csatornákat fogunk feltenni a falra. Szóval ez lesz a fő
hálózatunk.