Hello!
>Akkor félreértettük egymást, nem gondoltam hogy fizikai hozzáférésre gondolsz.
Maskeppen mikepp szerezhet tudomast a privat halo ip beallitasairol?
Ugyanis az is egy 10-es tartomany, iskolankent eltero tartomanyokkal.
Azt ha jol emlekszem te is irtad, hogy az eduroam halozatbol nem lehet halozatfelderitessel informaciot szerezni a privat halozatrol.

>Tehát jön egy holland eduroam elérést megszerző akárki odaáll egy autóban
> egy laptoppal azintézmény mellé, fel tud menni az eduroam-ra
> ami össze van nyitva a privát hálóval.
En azt nem ertem, hogy a holland, aki csatlakozott az eduroam-hoz
mikeppen tud a privat halohoz csatlakozni,
ha nem tudja milyen tartomanyhoz kell csatlakozni?
Egy wifi sniffer segitsegevel eleg sokat kell hallgatoznia, hogy valamit is megtudjon.
Azt nem tudom, hogy egyaltalan "hallana-e" privat halo fele meno forgalmat.

--
Udv:
Molnar Peter