Esetleg wiresharkkal nézd meg, hogy milyen kérések és válaszok vannak,
akkor kiderülhet, hogy mi téved el, de ez a verzió nálunk ugyanezt
csinálja. Illetve olyan lassú lett, hogy muszáj volt törölni. Ha lett volna
türelmem nézegettem volna, hogy mi a baja. Szerintem egy korábbi frissítés
csak szépen kinyirja.

Zsolt Farkas <fazs...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. júl. 1., Sze
12:08):