Ha ez a a "kori féle" telepítő ami a to rrenten keresztül elérhető. akkor azzal több probléma is van.

(én nem találkoztam más beszerzési forrással)

-Üríteni kellene a softwaredistribution mappát

-Manuálisan frissíteni a windows update összetevőt

cleanmgr.exe takarítás is jó lehet a rejtett opciók engedélyezése mellett:

cleanmgr /sageset:65535 /sagerun:65535