Sziasztok!

Python tanulásánál kezdtem használni ezt a programot, most pedig
kipróbáltam HTML/CSS/Bootstrap-pal. Egyre jobban tetszik. Github-ra is
könnyen lehet vele szinkronizálni.

Arra gondoltam, felteszem az új image-be a tanulói gépekre és megpróbálok
hittérítést végezni a kollégák körében.

Egyetlen aggályom van, hogy nincs benne az érettségi szoftver-listában.

Annak idején a Code::Blocks sem volt benne. Akkor úgy kezdtem el C-t
tanítani, hogy Code::Blocks-ban tanítottam, de utolsó félévben lenyelettem
velük a békát és gyakoroltattam a parancssori munkát. Akkor volt egy
fórumszerűség, vagy már nem is tudom mi, ahová lehetett írni és gondolom
másokkal egyetemben, én is írtam ide a C::B ügyében. A következő érettségi
időszakban már benne is volt a támogatott szoftverek körében.

Esetleg tud valaki most ilyen fórumról?

Jó lenne bevennék ezt a fejlesztőkörnyezetet is!
A Python-hoz most csak az IDLE van. Azt mondjuk még nem próbáltam, de a VSC
univerzálisabbnak tűnik, ahogy nézem, sokmindenhez be lehet idomítani.
Tanulók körében már felmerült az igény, igaz csak nagyon elvétve, a Java-ra
is. Ha be tudnám állítani a VSC-t ahhoz is, akkor nem kellene Eclipse-t
vagy Netbeans-t felrakni hozzá.
(https://code.visualstudio.com/docs/languages/java)
Ezzel a tanároknak is könnyebb lenne, mert csak egy fejlesztőkörnyezetet
kellene használni.

Örülnék, ha megírnátok a tapasztalatotokat, véleményeteket ezzel
kapcsolatban!
Meg ha van fentebb említett fórum, akkor annak az elérhetőségét.

Köszönettel,
Venczel József