Szia!

Köszönöm!

A PyCharm nem szerepel a letölthető szoftverek között, én meg azt néztem,
ezért kerülte el a figyelmemet. A VSC inkább a rugalmassága miatt tetszik,
nem kifejezetten a Python miatt írtam. Sokmindent támogat, csoportmunkára
is alkalmas és platformfüggetlen. Szerintem még a programozója is
érettségire teremtette ;o)

Üdv,
Venczel József