Kedves Zoltán!

Általában a cégek saját konfigokat készítenek annak tekintetében, hogy mi
legyen a gépben.
Nincs alaplap, alapkonzol van pl: ( Expert PC AMD 3 gen Alap/személyi
számítógép (önállóan nem rendelhető) cikkszáma: SZGRK-PC2_A-200201)

valamint további dolgokkal bővíthető és így néz ki egy teljes konfig:
- SZGRK-PC2_A-200201 Expert PC AMD 3 gen Alap/személyi számítógép (önállóan
nem rendelhető)
- SZGRK-PC2CPU2_A-200201 Expert PC AMD Ryzen 3 CPU TS  3. gen (önállóan nem
rendelhető)
- SZGRK-PC2GAR3_A-181101 3 év helyszíni garancia (8*5*NBD)
- SZGRK-PC2RAM2_A-181101 Expert PC AMD Memóriabővítés 8GB DDR4 (önállóan
nem rendelhető)
- SZGRK-PC2SSD2_A-181101 Expert PC AMD SSD 256GB (önállóan nem rendelhető)
- SZGRK-VEBILLEG_A-170322 GENIUS Vezetékes Billentyűzet + egér Slimstar
C130 USB HUN Fekete

Üdv.: Robi

Ábrahám Zoltán <abzolee...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. szept. 1.,
K, 11:50):